2015. szeptember 1., kedd

A második díjam *-*

Nem régen megkaptam a második díjamat, amit nagyon szeretnék megköszönni Lauren Write-nak, a Glimmer története írójának.
Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad. -
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad. -
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról. 
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról. 
5. Válaszolj a 12 kérdésre
6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban. 
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen. 
8. Cseréljetek linket. 
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat.
10. Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra vezessen.

12 dolog Lauren W. blogjáról:
1. Mint a címből is kiderül, Glimmer szemszögéből vannak az események leírva.
2. Ez a második éhezők viadala ff-je
3. a díj előtt nem olvastam, amit így utólag hibának tartok, ugyanis FANTASZTIKUS!
4. Befejezett
5. A desing-t és a fejlécet az Elinor Art készítette
6. Az írónő időközben nevet változtatott
7. Az irónő előző neve Lara volt.
8. A blogja eddig két díjat kapott
9. A blognak facebook csoportja is van
10. Az utolsó fejezet nem Glimmer szemszögéből íródott. 
11. Imádtam benne a szerelmi szálat.
12. A blog hamarosan eléri az 5000 oldalmegjelenítést.

12 dolog a saját blogomról:
1. Az utolsó éhezők viadalát mutatja be
2. A Kiválasztottakat kapitóliumi gyerekekből válogatták össze
3. A főszereplő igazi neve az első évadban nem derült ki.
4. Ez az egyetlen blog, amit jelenleg aktívan vezetek.
5. Időközben többször is változtattam a nevemen, és a mostani sem végleges szerintem.
6. A design és a fejléc a saját kreálmányaim (remélem nem annyira borzalmasak...)
7. A kiegészítő részek E/3. -ban íródtak.
8. Most kezdtem a második évadot.
9. Nincs bétám (bár lehet szükség lenne rá, hiszen a helyesírásom egyszerűen borzalmas)
10. Tervezek a blognak 3. évadot is még
11. A kiegészítő részekben kiderült az olvasó számára a főszereplő igazi neve, de a barátaim/társai/szövetségesei nem tudják még.  
12. Eddig 4 fejléce és 3 desingja volt a blognak. 

Lauren 12 kérdése:
1. Hogy találtál rá a blogomra?
Tőled kaptam a díjat.
2. Folytatni fogod az olvasását?
Mivel befejezted ezért nem hiszen, de ha más blogod van, azt tuti mert rendkívül jól írsz.
3. Mi a véleményed  a könyvborítóról?
Nekem tetszik.
4. És a trailerről?
Egy kicsit rövidre sikerült szerintem és talán túl sok benne a szöveg is, nem mindig tudtam elolvasni időben.
5. Mi a kedvenc tantárgyad?
irodalom, talán
1. Mit gondolsz az alapötletről?
Kezdetben egy kicsit tartottam, mivel Glimmer karaktere nem igazán tetszett, de végülis jól megoldottad és a családi háttértől kifejezetten meghatódtam. Sikerült teljesen új arcát megmutatnod a szőke szépségnek.
2. Ki a kedvenc karaktered?
Altonion:3
3. Kit bírsz legkevésbé?
Nem bírtam Richát. Nem is tudom megmagyarázna... talán idegesített.
4. Szerinted jó ötlet volt az alternatív befejezés?
Erről nem igazán alkottam véleményt.
5. Szereted az Éhezők Viadalát?
Természetesen, a legjobb.
6. Ha igen, ki a kedvenc karaktered?
Team Peeta, amúgy meg nagyon bírom Effiet.
7. Szeretsz olvasni?
Mostanában leginkább blogokat olvastam, de természetesen egy jó könyvnek sose lehet ellenállni.

12 kérdésem: 
1. Szereted az éhezők viadala fajtájú filmeket, könyveket (gondolok ezalatt: Útvesztő, beavatott stb.)
2. Mit gondolsz a blogomról?
3. Esetleg lett kedvenc karaktered? Vagy ki a legszimpatikusabb?
4. Mi a véleményed a trailerről?
5. És a designról?
6. Ki a legunszimpatikusabb karakter?
7. Jó ötletnek tartod a kiegészítő részek bevezetését?
8. Volt olyan rész, ami különösen tetszett? Ha igen, melyik?
9. Volt olyan rész, amit ki nem állhattál, vagy esetleg nagyon nem tetszett? Melyik?
10. Folytatni fogod a blog olvasását?
11. Te min változtatnál a történeten?
12. Te - ha nem tudnád, hogy hogy hívják a főszereplő lányt - milyen nevet adnál neki? Ja és ezt a nevet felhasználhatom a későbbiekben?

És akiknek tovább küldöm:
Melody Sage - Ártatlan lázadó
Kassák Réka Izabella- Égszínkék
Még egyszer szeretném megköszönni, hogy nekem is részem lehetett ebben. 

3 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Egyébként még nem fejeztem be a blogot :)
    Csak az eredeti történetet, az Alternatíy befejezés azt mutatja majd be, hogy mi történ(hetet)t volna Glimmerrel, ha túléli a vadászdarázs támadást :)
    Örülök, hogy tetszett :)
    Itt is köszönöm a bíztató szavakat :)
    Lauren W.

    VálaszTörlés
  2. ja :D akkor viszont nagyon örülök, hogy folytatódik és mégegyszer köszönöm a díjat í3

    VálaszTörlés
  3. Sziia!
    Mikor várható folytatás? :)

    Viki^^

    VálaszTörlés