2015. július 22., szerda

Díj *-*

Sziasztok! Még februárban kaptam egy díjat Sarah Daylortól, a Harmadik Nagy Mészárlás írójától. Nagyon szépen szeretném megköszönni <3 A késésem oka az, hogy eddig nagyon nem foglalkoztam ilyesmivel... De mivel a szabályokban nincs benne, hogy meddig lehet kirakni, így gondoltam, még ha késéssel is, megteszem :)

Szabályok:
- Rakd ki kitől van ✓
- Írj magadról 10 dolgot ✓
- Válaszolj 10 kérdésre ✓
- Tegyél fel 10 kérdést ✓
- Küldd el 10 embernek ✓

10 dolog magamról: 
- blogokban, könyvekben, filmekben imádom a sci-fi vagy fantasy témában íródott/ készült dolgokat
- van egy ezüst, fecsegő poszátás nyakláncom, amit állandóan a nyakamban hordok, így ha láttok egy ilyet az utcán, lehet velem futottatok össze ;)
- Barna a szemem és sok ember szerint elég nagy, így gyakran hívnak a barátaim bociszeműnek :$
- 15 éves leszek októberben
- kikészít a meleg, azt kívánom lenne állandóan 20 fok *-*
- éjszakai bagoly típus vagyok, ha nincs suli, engem háromnál előbb nem lehet ágyba kényszeríteni. 
-eddig életemben 4-szer voltam Angliában
- ezen a blogon kívül akartam indítani egy másikat is, de féltem, hogy nem bírnám a kettőt és nem akarom elhanyagolni ezt
- imádom a Topjoyt, főleg kaktuszos és meggyes ízben
- és az utolsó... piromániás és pirofóbiás vagyok egyben... tehát félek a tűztől, de vonz is egyben. 

Sarah 10 kérdése:
1. Ismered a Bosszúállókat? Szereted? Ha igen ki a kedvenced?
Ismerem, de sajnos csak félig láttam, viszont így is kijelenthetem, hogy Loki a kedvencem :D
2. Szeretsz rajzolni?
Igen szeretek, de csak ha senki nem mondja meg hogy mit és mikor rajzoljam. 
3. Reál vagy humán tantárgyakból vagy jobb?
Mind a kettőből ötös vagyok, de az irdodalmat és a törit jobban szeretem a matek, fizikánál.
4. Mióta blogolsz?
12 éves korom óta blogolok, de azóta határozottan fejlődtem, de még van hova :D
5. Team Peeta vagy team Gale?
Team Peeta

6. Film vagy könyv?
Nem tudok dönteni.Szeretem mind a két műfajt, viszont ha mindenképpen választani kell talán film, mert egy könyvet nekem túl sok ideig tart elolvasni. 

7. Mi a véleményed a kötelező olvasmányokról. El szoktad olvasni őket?
Erre nem vagyok valami büszke, de az utolsó kötelező, amit végig olvastam az a Pál utcai fiúk volt negyedikben. Nem igazán támogatom, hogy a társadalom ráerőszakolja a fiatalokra az úgynevezett "irodalmi értékeket". Biztos remek alkotás az összes, de hagyhatnák. hogy a diák eldöntse mit akar olvasni, mert így sok tanukóvak megutáltatják az olvasást.
8. Láttad a Kiválasztottat moziban?
Igen láttam és nagyon tetszett, bár nehezemre esett elvonatkoztatni a könybeli cselekménysorozattól, így nem mindig sikerült felfogni, hogy hol tart a történet XD

9. Mi a kedvenc könyved?

Természetesen az Éhezők-trilógia, azok közül A kiválasztott, de nagyon tetszett a Csontváros is Cassandra Clare-től.
10. Nagy baj ha nem tudok kitalálni egy normális kérdést?
Nem az :D


Az én kérdéseim:
1. Milyen ötletből származik a blog alap története?
2. A karaktereid kitaláltak, vagy esetleg mintáztad valakiről?
3. Ez az első blogod?
4. Ittál már Topjoyt? És ha igen ízlett?
5. Mi a kedvenc blogod? (Ha van ilyen)
6. Milyen múfajú könyveket/filmeket olvasol/nézel leginkább? (pl. vígjáték, horror, fantasy)
7. Voltál már külföldön? Ha igen, hol?
8. Mi a kedvenc virágod/növényed?
9. Hány évesen kezdtél érdeklődni a blogolás iránt?
10. Szereted az egyszarvúkat?

Akinek elküldöm:
Nicolette F.
Barbara Rikki Cartland

Én csak kettő embernek küldeném tovább, de remélem nem haragszik meg rám senki :(

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen a díjat:)

    xx
    Nicolette

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Elkészült a kritikád, melyet itt tudsz megnézni: http://hands-up-design.blogspot.hu/

    Lizus,x

    VálaszTörlés