2016. február 28., vasárnap

A harmadik *-*

Sziasztok srácok! Sajnos nem, nem résszel jöttem, de nemrégiben (na jó, azért bevallom régi dolog ez már, bocsi) kaptam egy díjat. Ezúton is szeretném megköszönni Balog Ramóna Magdolnának az ARE - A Rosszak Ellen írójának.



Íme a szabályok: 
  • meg kell köszönni a díjat
  • el kell olvasni a személynek a blogját, akitől kaptad
  • írj 12 dolgot az illető blogjáról
  • írj 12 dolgot a saját blogodról
  • válaszolj a 12 kérdésre
  • tegyél fel 12 kérdést
  • kommentelj annak a blogján, akitől kaptad
  • cseréljetek linket
  • küldd tovább 12 embernek a díjat
  • olyan helyre tedd a díjat, ahol jól látható, hogy kitől kaptad
12 információ Ramóna blogjáról:
  • már a címben benne van egy helyes kis mozaik szó (ARE)
  • a főszereplőnek igen különleges nevet választott: Emiletra
  • júliusban volt a blognyitás 
  • az írónő igen aktív: hetente kétszer tesz fel új részeket
  • a blognak 9 feliratkozója van
  • A huszonötödik fejezet a befejező rész 
  • ezt december 8-án töltötte fől
  • vannak fejezetek, amik több részre vannak osztva
  • az írónő eddig két díjat is kapott ezért a blogért
  • a fejlécet is maga szerkesztette
  • ha jól látom nincs trailerje a blognak (vagy csak én vagyok vaksi)
  • a blogon fel van tüntetve az írónő másik blogja is az: Anglia tinédzser nézetből
12 infó a saját blogomról/illetve rólam (bocsi ez nem tudom, hogy szabályos-e, de most ez lesz)
  • ez egy éhezők viadala fanfiction
  • másfél éve írom, a blog kezdete: 2014. augusztus 28. 
  • "írói pályafutásom" 2012. 12. 21-én kezdődött a Lover vagy Haver című fantasztikus bloggal, aminek már a nevéből is látszik, hogy milyen minőségi darab. (Annak amúgy tervezem az átírását és a folytatását, mert igazából szerettem csinálni) 
  • eddig a blog a 2. évadnál tart, aminek a végét 2016. június környékére tervezem, mivel a nyáron ismételten Kiegészítő részek várhatóak 
  • a főszereplőkről nincsenek feltéve képek, szeretném, ha mindenki úgy képzelné el őket, ahogy akarja (habár sokszor adok szereplő leírást)
  • a blognak a kezdetek kezdetén spontán történet áramlata volt: magyarul nem volt megtervezve, hogy fog alakulni a szereplők sorsa, igazából írás közben találtam ki mindent. ( ez szerintem meg is látszik rajta) Mostanra már előre tervezek, így néha nem is az ötletek hiánya, hanem az én magánéletem, vagy a suli, időhiány stb. gátol meg abban, hogy kihozzam az új részeket. Mostanra kb. a 15-20. részig el vannak tervezve az események. De bevallom a történet végét még én sem tudom. Meglátjuk. 
  • a blogon mindent saját kezűleg csináltam (design, fejléc, trailer) és bár több design blog is felajánlotta, hogy segít, nem éltem vele (lehet, hogy többek szerint nem a legjobb a blog kinézetileg, de én ezzel is tanulni szeretnék, így azt hiszem a továbbiakban sem fogadok el segítséget)
  • terveztem egy másik THG fanficet is, de azt csak akkor tudnám futtatni, ha ezt leállítanám és mivel ez a blog a szívem csücske, így nem vállaltam be, de erősen gondolkozom
  • igazából rengeteg tervem van a bloggal kapcsolatban: először is szeretnék majd új fejlécet, új design-t, szereplő jellemzést, illetve előtörténet összegzést (mi az amit tudunk róluk), valamint ilyen kiegészítő részeket, amik afféle "kulissza titokként zajlanak", ami nem lesz beleépítve a történetbe és nincs hatásuk, de érdekesek lehetnek (ilyen pl. Luke és Bianka előtörténete, mert hogy igen, ki van találva, csak nem tudtam beépíteni) 
  • Blogtitok: a szereplőim nagy részét a fantáziám szülte és érdekes módon kitaláltam őket és élni kezdtek, saját jellemzőik lettek, és ezeket át tudom néha vetíteni az ismerőseimre. Furcsa, de így van. El kezdem felfedezni bennük azokat a vonásokat és ilyenkor csak nevetek magamba, hogy: "Basszus, ez de Jessie-s..." És nekem ők valódi, érző lelket, és furcsa módon tényleg úgy szeretem őket, mintha a barátaim lennének (remélem ezzel minden író így van és nem csak én kattantam be) 
  • Amikor írok egy részt, meghatározom a hosszúságát. A bejegyzés oldalán lévő csúszka (nem tudom, hogy mi a "hivatalos elnevezése" bocsi) méretét figyelem és amikor egy bizonyos szintet elér, csak akkor osztom meg a bejegyzést. Így szabályozom, hogy elég hosszúak legyenek a részek. 
  • most próbáltam érdekes dolgokat írogatni ide, amiket nem tudtatok eddig, de természetesen ha valami változás lesz, annak külön bejegyzést gyártok, meg gondolkoztam, hogy majd valamikor akarok egy vlog - közleményt csinálni, amiben én benne lennék és mondanék egy-két dolgot vagy valami bejelentő videó vagy ilyesmi, persze csak ha van rá kereslet (Ez lehet, hogy most nagyképűen hangzott, bocsánat, nem szántam annak) 
Ramóna 12 kérdése:
1. Mit gondolsz a történetről? 
Nos, az alaptörténet be kell valljam az elején igazán tetszett, de így nagyon. Kreatív és új. Több ilyen ötlet kéne a magyar blogvilágba.
2.Mit tudnék javítani azzal kapcsolatban?
De mint mindennek, vannak hibái (saját vélemény, nem feltétlenül tükrözi az általános valóságot). Először is -én személy szerint - utáltam Emit. Nem tudom miért. Ki nem állhatom. Bocsi. 
Másodszor hiányoltam belőle az érzelmi világot. Ha nem szeretsz ilyesmit írni, akkor ajánlom az E/3.-at, bár ott sem igazán kikerülhető. De lehet ez csak az én rögeszmém, mert végülis minden ember, élete minden egyes percében érez valamit. Had tudják meg ezt az olvasók is!
3. Mit gondolsz a fejlécről?
A fejlécekhez nem igazán értek, magam sem vagyok egy nagy fejléc készítő. A tied nekem tetszik. Kicsit túl sok minden van rajta, de nem zavaró. Tök jó, hogy fekete fehér. 
4. Szavaztál már?
Nem szavaztam, úgy látszik erről lekéstem. bocsi.
5. Kellene még menüpont?
Igazából nem igen használtam, az egyetlen, ami számomra hasznosnak bizonyult az a "fejezetek" menüpont volt, úgyhogy szerintem szükségtelen.
6. Mire számítasz, hogy fog folytatódni a történet?
Direkt nem olvastam végig, hogy ezekre a kérdésekre tudjak válaszolni, így szerintem azon a bizonyos találkozón fog valami történni.
7. Vagy hogyan fog véget érni?
Azt nem tudom így kiszámítani, gondolom felpörögnek az események, vérontás, dráma, stb.
8. Számítasz valami meglepetésre/váratlanra?
Hát fordulatok minden jó történetben vannak, így gondolom folyamatos érzelmi dobálózás várható.
9. Ha igen, mire?
Skippelem ezt a kérdést, bocsi.
10. Melyik karakter a kedvenced?
Hát Emin és Tomon kívül nem igazán tudtam megismerni a többi karaktert. Felix olyan titokzatosnak tűnik, így talán ő.
11. Miért?
Skipp.
12. Te így képzeled el a szereplőket? Ha nem, ki más és mennyire? (képekhez viszonyítva)
Az egyetlen ember akiről konkrét elképzelésem volt a kinézetét illetően az Lily. Őt úgy képzeltem el, mint Sally-t a Spooksville-ből.

12 kérdés a saját blogommal kapcsolatban:
Sablon kérdések lesznek, ne haragudjatok.
  1. Mi a véleményed a történetről?
  2. Neked könnyebbséget okozna, ha tennék fel képeket a szereplőkről, vagy hagyjak mindenkit szabadon szárnyalni?
  3. Ki a kedvenc szereplőd?
  4. Ki az, akit legkevésbé bírsz?
  5. Volt olyan rész, ami különösen tetszett? Ha igen, melyik?
  6. És olyan, ami nagyon nem? Vagy érdemes lett volna kihagyni?
  7. Folytatni fogod a blog olvasását?
  8. Neked tetszett, hogy a főszereplő lelkivilágán van a hangsúly?
  9. Ha csak a trailert láttad volna, belekezdenél a blog olvasásában?
  10. Ki lenne az a pár, akiket szívesen összehoznál?
  11. Nagy egészben, mit gondolsz a blogról és rólam, mint "író padavanról"?
  12. Mi lesz szerinted a blog befejezése?
Emberek, akiknek tovább küldöm:
  1. Faith Katherine Emerson - Gotham
  2. Hope Tommson - Between heaven and hell
  3. Raven F. Hatter - Wonderland - Memories
Most se sikerült 12 embernek tovább küldeni. Bocsi. Pofátlanul keveset írok és még pofátlanabbul keveset olvasok. De ez van. Minden esetre ezek azok a blogok, amiknek most bizalmat szentelek, bár némelyiken igencsak kevéske rész van fenn, de mindent bele lányok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése